April deed wat hij wil

Mijn eerste maand als blogger is me redelijk goed afgegaan. Ik kan zelf moeilijk oordelen over mijn kwaliteiten als blogger, dat mogen jullie doen, maar gelukkig heeft mijn inzet en inspiratie me nog niet in de steek gelaten en ook de meer dan 1200 views in één maand vallen me alleszins tegen.

Maar wat een maand was ’t ook. Het begon allemaal toen mijn favoriete Duitser ,met zijn dikke tieten, Scribbly doodgooide met Zweedse gehaktballetjes. Hij had namelijk een stronthekel aan het feit dat dat stripfiguurtje al wel een iPad in zijn bezit had. Natuurlijk vroeg Scribbly hier zelf een beetje om door de Duitser steevast, op al zijn sociale media sites, onnederlands goed te noemen. Het lijk werd door de Duitser op profesionele wijze weggetimmerd in de nislambrisering. Dit vakwerk was voor Toxie een goede reden om de Duitser toe te juichen. De superheld had namelijk nog nooit zo’n puik timmerwerk gezien. Helaas kon er niet heel lang van worden genoten, want op ‘Earth Day’ verruilde Uri Geller zijn mentalisme in voor een nieuwe religie. Samen met een aantal andere aanhangers van dit nieuwe geloof, waaronder ook de New York Rangers, wist hij de nislambrisering te verwijderen en de dode stripheld kreeg zo toch nog een waardig afscheid.

Na zo’n maand is het niet vreemd dat er ideeën in overvloed waren, die ik heb weten te uiten in mijn blog. Hopelijk zal de maand mei net zo vruchtbaar zijn, of nie!

2 Reacties to “April deed wat hij wil”

  1. Dirk Moonen Says:

    Geniaal stukje hoor!!🙂

  2. Phoolion Says:

    Schoane samenvatting ja! Op zich wel conceptueel: een reflectie op de maand, met een stuk tekst met hyperlinks naar de individuele stukskes. Dan gaat ’t telkens weer de kunst zijn -terugkijkend op de maand- de rode draad er in te vinden (leggen).

    Hatseflatsuh….ofnie?

Geef een reactie

