Had ‘m er graag bij gehad

Eén van mijn grootste voorbeelden op het gebied van gezeur is natuurlijk de altijd gezellige Gargamel. Zijn haat voor de Smurfen is mijn drijfveer om te blijven zeuren. Ik zie hem graag ook als schrijver van dit blog. Voorlopig is hij alleen nog druk bezig met het zoeken naar het Smurfendorp en heeft hij al aangegeven daar nu geen tijd voor te hebben.

Het gave van Gargamel is dat ik hem, ondanks de vele tegenslagen, nog nooit heb kunnen betrappen op opgeven. Hij is een echte doorzetter. Hij zal ook niet rusten voordat hij dat dorp gevonden heeft en al die verdomde Smurfen zijn vernietigd. Natuurlijk gaat dat vaak wel ten kosten van zijn sociale omgeving. Ik heb hem dan ook al een hele tijd niet meer gezien. Misschien moet ik hem weer eens bellen, of nie!

Geef een reactie

