Stijl achterover

Opeens heb je het, je wordt stylist! Als blijkt dat je als man sowieso op mannen valt en shoppen helemaal je ding is, dan is dat inderdaad geen slechte gedachte. Toch ben ik van mening dat het beroep stylist totaal overbodig is.

Volgens mij heeft zo’n beetje iedere man in een relatie zijn eigen persoonlijke styliste, namelijk zijn vrouw. Een vrouw stylt haar eigen man tot aan de onderbroek toe en vaak vinden de mannen dat ook wel handig, weer iets om niet meer over na te denken. Natuurlijk stylt de vrouw ook zichzelf dus begrijp ik niet zo goed waarom het beroep stylist bestaat.

Ik heb ook nog nooit iemand met een echte stylist ontmoet. Het lijkt meer iets te zijn voor de zogenaamde sterren. Je moet bij normale mensen ook echt niet aankomen met een stylist, dan wordt je namelijk faliekant uitgelachen. Stylisten hebben namelijk helemaal niks met de normale mens en vice versa.

Kijk je naar de styling van een stylist zelf dan lijkt het alsof het niet gay genoeg kan zijn. Neem bijvoorbeeld de stylisten Maik de boer, Mari van de Ven, Thijs Willekes, Bastian van Schaik en Leco van Zadelhoff, daar druipt het zaad nog vanaf zo over de top gay zijn ze. Bij TMF hebben ze er zelfs een rondlopen die zichzelf Janice noemt. Die doet zo overdreven vrouwelijk dat hij elke maand waarschijnlijk ook een tampon in zijn pisbuis propt.

Ik weet dat ik nu behoorlijk bekrompen klink en stylisten niet allemaal over een kam moet scheren, maar dit is nu eenmaal het beeld wat de media ons voorschotelen. Ik vind het echt een beroep voor mensen die eigenlijk niks kunnen. Daar komt dan ook nog bij dat alle slechte smaak gewoon de schuld is van stylisten, of nie!

Geef een reactie

