Wat een lafbek, eigenlijk!

Ik moet er niks van hebben, een writersblock. Toch heeft het er alle schijn van dat ik er nu mee zit te kijken. Al bijna twee weken heb ik nog geen woord op papier weten te zetten, laat staan op mijn blog. Al twee weken hebben jullie niet kunnen genieten van nieuwe gevatte posts mijnerzijds. Alsof dat al niet erg genoeg is, heb ik ook al twee weken niks van jullie gehoord. Niemand die eens een berichtje stuurt om te vragen wanneer er weer eens een nieuw stuk komt op dit blog. Ik moet zeggen dat dat mijn inspiratie ook niet ten goede is gekomen.

Goed, ik kan het jullie moeilijk aanrekenen. Jullie zijn desnoods het brood wat niet op mijn plank verschijnt, want geloof maar niet dat ik hier mijn geld mee kan verdienen. Zou het dan toch een ordinaire writersblock zijn? Wat is dat toch eigenlijk een zielige aandoening. Moet je je voorstellen dat jij continue probeert om iemand zijn passie tegen te gaan, door er als een blok voor te gaan liggen. Dat is namelijk wat zo’n writersblock doet, lafbek. Zoek je eigen passie man en ben niet jaloers op anderen die er wel één hebben gevonden.

Gelukkig heb ik het voorrecht dat schrijven niet mijn enige passie is en heb ik dus mijn energie in talloze andere passies kunnen steken. Eén hele grote passie van me is toch wel kakken, dat hebben jullie hier natuurlijk allemaal al wel kunnen lezen. Deze passie beoefen ik al sinds mijn geboorte en het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik geen last heb van een schijtersblock (of constipatie zoals dat normaal genoemd wordt). Gelukkig maar, want als ze me die passie ook al gaan afnemen dan gaat er voor mij de zin ook wel van af.

Het grappige van dit alles is eigenlijk wel, dat ik nu gewoon aan één stuk door deze post aan het schrijven ben en dus al schrijvende van mijn writersblock af ben gekomen. Dat moet ik vaker doen, of nie!

3 Reacties to “Wat een lafbek, eigenlijk!”

  1. Dirk Moonen Says:

    Het is dat je het aan het eind al zelf zegt🙂 maar ik wilde al zeggen……slap geouwehoer is er genoeg te schrijven dus hoezo writersblock??

    nog steeds goed bezig Klook!

  2. Hehehe, eindelijk weer eens iets. Nu nog nederlandje komen aanmoedigen bij FH en dan ben je weer op rechte pad, tja writers block deze mannen hadden het er ook al over http://www.youtube.com/watch?v=sR0M-5WPa5c

  3. geauw Says:

    Ik dacht vanmiddag nog (omdat ik bij iemand http://www.ofnie.nl als reactie typte: hoe zou het met Ofnie gaan)
    Niet dat ik toen heb gekeken, want dat had ik stukje tekst gelezen.
    Wie schrijft die schij euh blijft.

    Ge doet mar, of nie

Geef een reactie

