Logische statistische gemiddelden

Mijn laatste post had ongeveer twee keer zoveel woorden als een gemiddelde post die ik doe, maar ook slechts één derde van het aantal lezers van een gemiddelde post. Dat zou dus betekenen dat bij deze post, die ik met voorbedachte rade ongeveer half zo lang maak als een gemiddelde post, het aantal bezoekers statistisch gezien twee keer zo hoog zal zijn als het gemiddeld aantal bezoekers.

Mijn top-post, tot nu toe, over de nislambrisering behaalde zelfs een bezoekersaantal dat vijf keer zo hoog was als het gemiddelde. Gezien de statistieken kan dat nog kloppen ook, aangezien deze post maar een kwart van het aantal woorden telde in vergelijking met een gemiddelde post. Eigenlijk ben ik dus ook niet zeker of ik er wel goed aan doe om hier dan weer twee keer zoveel woorden te typen als bij mijn top-post. De statistieken zullen het uitwijzen, of nie!

Eén reactie to “Logische statistische gemiddelden”

  1. geauw Says:

    Ik lees altijd even snel tussendoor, en de vorige post was te lang om een tussendoortje te zijn.

Geef een reactie

