Dit was het nieuws

Ik kan het echt niet meer serieus nemen. Het journaal. Althans het nieuws wat gelezen wordt door Eva Jinek. Ik hoor wel dat ze praat en doe echt m’n best om het in me op te nemen, maar het lukt gewoonweg niet. Het gekke is dat dit niet eens iets met haar ‘boobies’ te maken heeft. Nee, toen alleen haar ‘boobies’ nog maar de afleiding waren, kreeg ik zelfs nog een groot aantal flarden van de daadwerkelijke nieuwsberichten mee.

Nu is het een heel ander verhaal. Een verhaal waar ik me oprecht heb geprobeerd bij neer te leggen. Ik heb het met alle macht van me af proberen te zetten. Het lukt me gewoon niet. Na een aantal maanden mag ik dat toch wel concluderen. Het lukt niet!

Elke keer wanneer Eva het nieuws leest, zie ik haar wel zitten. Ik zie dat ze praat, maar hoor haar nauwelijks. Ik zie eigenlijk alleen nog maar Eva, die geswaffeld wordt door Bram Moszkowicz. Ik zie Eva de ballen van Brammetje kneden terwijl ze zijn eikel likt en ondertussen ook nog wat nieuwberichten meldt. Ik zie Bram verheerlijkt kijken terwijl Eva hem haar boobies toont. En soms wanneer het nieuws echt te lang duurt, zie ik Eva het ouwelullenzaad van haar gezicht likken. De vuile Moszkobitchz!

Je kunt je vast voorstellen dat dit voor mij een behoorlijk traumatisch beeld is en ik blij ben als blijkt dat Jeroen Tjepkema of Gerard Arninkhof de nieuwslezer van vandaag is. Alleen wanneer toch blijkt dat Eva Jinek het nieuws zal lezen, zie ik Brammetje me alweer aankijken. Met zijn wijsvinger, net als Hans van Breukelen tijdens de finale van het EK 1988, wijzend naar zijn oog. Alsof hij wil zeggen: “Let nu maar eens op wat dit voor nieuws oplevert, mannetje.” Gadverdamme, of nie!

Geef een reactie

