Incubate: I am oak

Het is toch erg dat niemand die jongen van de band ooit heeft gezegd, dat hij de naam verkeerd heeft gespeld. Ik voel een soort plaatsvervangende schaamte. Hetzelfde gevoel dat ik krijg wanneer er weer iemand godsgruwelijk vals staat te zingen bij de audities van bijvoorbeeld de X-factor en daarna doodleuk beweert dat iedereen om haar heen vindt dat ze goed kan zingen. Dat kan ze niet, dus zeg dat dan ook eerlijk. Zo had ook wel iemand eerlijk tegen Thijs Kuijken kunnen zeggen dat het gezegde ‘I am a-ok’ is en niet ‘I am o-ak’.

Ik voel me dan ook genoodzaakt om op zaterdag 18 september naar de Pauluskerk te gaan, waar Thijs zal spelen, om hem te vertellen dat hij de bandnaam fout heeft geschreven. Of nie!

P.S. De marketingpik van Incubate, Erik Luyten, lijkt wel verdacht veel op Thijs Kuijken. Staat ‘I am oak’ misschien voor ‘Ik ben E(r)ik’?

2 Reacties to “Incubate: I am oak”

  1. Erik Luyten Says:

    crap je hebt me door, of nie!

  2. Die fietser Says:

    da kan

Geef een reactie

