Incubate: Dag 5

Heel de avond m’n best gedaan om de hardste bal te gooien bij het Heavy Metal Bowlen met als resultaat een bal van 38,3 km/uur. Dit was met name een doel omdat ik mijn titel van vorig jaar wilde verdedigen. Maar nee, de organisatie had ineens besloten om deze prijs niet meer uit te reiken. Dat hadden ze toch ook wel kunnen verkondigen voordat ik mijn arm half uit de kom had gegooid.

Maar wat was het weer een machtige editie van het Heavy Metal Bowlen. Dat blijkt althans uit de gigantische kater die ik nu heb en de Blackmetal tuinkabouter, die als trofee voor beste teamnaam, nu op de schouw staat. Of nie!

Eén reactie to “Incubate: Dag 5”

Geef een reactie

