En de winnaar is…

Het was makkelijk te voorspellen en ik kan me ook niet voorstellen dat jullie raar staan te kijken, als ik zeg dat het ‘Of nie – Woord van het Jaar’ is geworden:

Nislambrisering

Vele van jullie hebben dit goed voorspeld en daardoor laat het woord ook alle concurrenten ver achter zich. Uit alle goede inzendingen heb ik een winnaar geloot. Hij, want dat kan ik al wel zeggen, wint een unieke ‘Of nie’ prijs. De winnaar van deze unieke en geweldige prijs is geworden:

Emile S-R

Zodra de prijs binnen is, zullen we even contact met je opnemen over hoe deze prijs overhandigd zal worden.

Ik wil iedereen bedanken voor het massaal stemmen op deze verkiezing en nu gaan we met z’n allen er voor zorgen dat ‘Nislambrisering‘ ook in de Dikke van Dale wordt opgenomen, of nie!

2 Reacties to “En de winnaar is…”

  1. @yvovro Says:

    Liever: “…hebben dit goed voorspeld.” Of nie!?!?

Geef een reactie

