Ga d’r dan eens op uit, man!

Volgens mij heeft gisteren zo’n beetje half Nederland naar het kneuterige programma “Boer zoekt vrouw” zitten kijken en ik behoor niet tot die helft. Sterker nog, ik heb er nog nooit naar gekeken. Gelukkig dat die hippe droplul van een van Nieuwkerk zo nu en dan die domme Jaspers als tafeldame uitnodigt, want anders had ik er nooit iets over kunnen zeiken.

Ik snap dat werkelijk niet hè. Als je iets zoekt, wat die boeren klaarblijkelijk doen, dan is het wel verdomd handig als je zo nu en dan ook eens een beetje rondkijkt. Ga dan niet, dag in dag uit, je hele leven lang vanuit een trekker schaapachtig over je land turen of in je overall de schijt van je koeien lopen scheppen. Ga er goddomme eens op uit man! Hop de dorpskroeg in op vrijdagmiddag, lichtjes socializen in het weekend en wie weet schepte dan wel eens iets anders.

Nee, deze boeren durven dat niet. Het zijn werkelijk waar de watjes van de samenleving, die eigenlijk geen recht hebben op een nageslacht en daarom dus ook geen partner hebben. Mochten zij ooit kinderen krijgen dan kost het de evolutie weer jaren om die fout recht te zetten. Het heeft dus een reden waarom zij geen levensgezel hebben, ga je daar dus niet mee bemoeien. Kijkcijfers of niet, laat die mensen met rust, KRO! De meeste kijkers kijken puur en alleen uit ongeloof, want die snappen ook niet hoe het zover heeft kunnen komen dat deze antisociale wezens de evolutie zo lang hebben doorstaan. Trouwens die vrouwen die op de oproepen van die boeren hebben gereageerd, zijn net zo triest als die boeren zelf. D’r heeft werkelijk nog nooit een man naar ze omgekeken en zelfs de boeren walgen van de meeste van deze wanhopige vulva’s.

Gelukkig heb ik ’t nog nooit echt gezien en ik zou eigenlijk willen, dat jullie er ook nooit naar kijken. Ik neem aan dat de meesten van jullie dat ook niet doen, maar vraag op z’n minst je ouders en familie om er niet meer naar te kijken. Dat zielige programma mag onderhand wel van de buis. Als je dan toch iets nutteloos wilt zien, kijk dan vrijdag naar “Hoer zoekt man” of hoe heet dat programma “Wie kiest Tatjana?” Dan zie je vast ook wel een paar uiers, of nie!

2 Reacties to “Ga d’r dan eens op uit, man!”

  1. Top! Ik snap sowieso niets van dit soort programma’s. Gewoon Filmnet, ofnie?

  2. Ik kijk amper TV, laat staan Boer zoekt vrouw, misschien moeten we de rollen omdraaien en zien of het dan nog zo’n succes is: vrouw zoekt boer?? Of ‘Help mijn man is (een) boer’???
    Niet dat ik dan wel zou kijken……

Geef een reactie

