Schrijf anders zelf een blog!

Kom ik weer eens onder de mensen en direct moet er weer eentje beginnen over mijn blog. Is de ene nog niet uitgezeken, begint de volgende alweer te zeiken. En ik kan slecht tegen het gezeik van anderen. Dat gezeik van mij, daar kan ik wel de hele dag naar luisteren, maar dat er ook andere mensen op zitten te wachten, dat verbaast me nogal. Ze zijn natuurlijk hun eigen gezeik ook gewoon kotsbeu en zijn dolblij als ik weer eens voor hun ga lopen zeiken. Dat maak ik verdomme zelf wel uit! Ik zeik wanneer ik wil zeiken en wens daar van anderen geen gezeik over.

Natuurlijk zijn er genoeg dingen gebeurd waar ik me aan heb lopen ergeren, maar ik had gewoon geen zin om er een blog over te schrijven. Ik had geen zin meer om dag 7 en dag 8 van Incubate te beschrijven, ik had al helemaal geen zin om me druk te maken over dat belachelijke gedoogakkoord en het interesseert me werkelijk geen ene zak dat Youp van ’t Hek lang aan de telefoon heeft moeten wachten. Al die dingen hebben mij niet aan het schrijven gekregen. Ik moet wel eerlijk toegeven dat het even kriebelde toen die aan anorexia lijdende en  godsgruwelijk slechte regiseur van een Johan Nijenhuis zich ging lopen beklagen over de filmposter van ‘Sint’. Overal kwam hij vervolgens met zijn ingevallen bakkus op de televisie, alsof kinderen daar geen nachtmerrie van krijgen. Dat kriebelde wel, maar heeft me ook niet aan het schrijven gekregen.

Het is die zeikende ‘fans’ van mijn blog dan toch gelukt. Ze bleven maar zeuren, ze bleven maar vragen stellen als “Wanneer komt er weer eens een ofnie’tje?” Hier heb je je verdomde ofnie’tje en nou geen gezeik meer en anders schrijf je toch lekker zelf een blog, of nie!

Geef een reactie

